sobota, 23 lipca 2016

[41] All we need is somebody to lean on



Zgadnijcie kto wrócił :D Tak, to ja!!!
Po ponad roku wracam na stare śmieci. Na jak długo? Jeszcze nie wiem. 
W tym czasie zmieniło się w moim życiu naprawdę dużo. Skończyłam gimnazjum (yay!), a po wakacjach wybieram się do Poniatówki w Warszawie :) Wróciłam, ponieważ zatęskniłam za grafiką. To zawsze było coś mojego prywatnego, o czym nikt ze znajomych nie wiedział. No może dopóki ktoś z klasy nie znalazł mojego bloga.
Jak widzicie, jest nowy szablon. Bardzo podobny do poprzedniego, ale nie chciało mi się grzebać w css'ie.

~sygnatury


~nagłówki





1 komentarz:

  1. Trzeci nagłówek jest boooski! *p* W pierwszym wydaje się, że jest o jedną postać za dużo :> Ale za to te sygnaturki - no cuda! Aż mi się dzieciństwo przypomniało c':
    Rozumiem, dlaczego zniknęłaś - ja też trzymam moje graficzne hobby w tajemnicy i chcę, żeby tak zostało XD Tylko dwie osoby z mojej szkoły o tym wiedzą, ale to zaufane osoby c:
    Ściskam cieplutko! ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Selly