piątek, 30 stycznia 2015

[38] See my dreams all die


Hej wszystkim :)
Nadszedł czas, w którym niestety kończą się moje ferie. Z tego powodu poprzeglądałam wszystkie zaszyty i przypomniały mi się wszystkie, czekające mnie kartkówki. Po prostu świetnie -.- Zaczynam żałować, że przez całe dwa tygodnie nie zrobiłam nic oprócz czytania, pieczenia i oglądaniu Czasu Honoru. Na szczęście mam jeszcze weekend i muszę w tym czasie wszystko nadrobić.

~sygnatury



~nagłówki
 
                                                 współpraca ze Scar

 

~stocki

Nadal nie przyjmuję zamówień!
Zachęcam do głosowania na Zatsune w sondzie i rankingu :)

9 komentarzy:

  1. To jest najgorsze jak po 2 tyg wyciągasz plecak i widzisz ile musisz zrobić~ Ja osobiście nie miałam jeszcze ferii, zaczynają mi się dopiero od 16 lutego. Przechodząc do notki. Pobieram stocki C: 1 sygnatura, 1&3 nagłówek ♥ Śliczne:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zdecydowanie najgorsze uczucie. Ja miałam w zeszłym roku jako ostatnia i pamiętam to oczekiwanie.
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Eh .. ja sobie obiecałam, że będę się uczyć na feriach, a tu kończy się pierwszy tydzień a ja nic :/ .. naprawdę muszę się wziąć za siebie ^^
    Graficznie to 2 ostatnie nagłówki mnie zachwyciły ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzialam wczesniej jak dokonczylas nasz naglowek i jestem pod ogromnym wrazeniem tego naglowka :) Nie spodziewalam sie ze moze wyjsc z tego cos tak fajnego. No ale tak poza tym. Najbardziej podoba mi sie pierwszy i ostatni naglowek a z sygnatur ta trzecia. Ikonki rowniez piekne :)
    Moze pobiore stocki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takie dobrej bazy musiało wyjść coś dobrego :D
      Dziękuję :)
      Pobieraj, pobieraj
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ikonki oraz sygnaturki bardzo mi się podobają! ;) Z syganturek to ta ostatnia najbardziej przypadła mi do gustu, lecz z nagłówków to ten trzeci ♥
    Czekam na kolejny post i pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. this is it
    pobieram http://th01.deviantart.net/fs70/PRE/f/2014/185/e/6/zmw_afraid_by_yolittlejade-d7p8j1m.png na http://to-jedno-uniesienie.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Selly