piątek, 1 sierpnia 2014

[29] I wish that I can wake up with amnesia


Hejo :)
Wiecie, że minął już miesiąc wakacji? Ja nie ogarniam, kiedy to zleciało. Za chwilę trzeba będzie się szykować do szkoły i takie tam -.- No, ale na razie trzeba się cieszyć z jeszcze miesiąca wakacji :D

KOLORYZACJE



NAGŁÓWKI


SYGNATURY


BANERY


SZABLONY
Zamówienie dla Amnesia Fanfiction

Zamówienie dla Ludwik jestem

Mam wrażenie, że zepsułam te zamówienia. Jak będziecie chciały poprawki to piszcie :)

Nie przyjmuję zamówień!

7 komentarzy:

  1. o mój boże ndsigvbnsdbgvoudbsougfdbafgudbsifidsub perfekcja jest idealny ndkjngoidsjbgn
    tak bardzo Ci dziękuję :)
    strasznie mi się podoba xx

    OdpowiedzUsuń
  2. this is it
    Pobieram koloryzacje. Pierwszy nagłówek to mój faworyt. Poza tym spodobały mi się również zamówienia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże kocham Cię! Szablon jest idealny, piękny i cudowny <3 xx Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha To dobrze :)
      Nie ma za co.
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. Ale mam problem bo nie wiem jak go wstawić.. :c

      Usuń
    3. Pobierasz, potem musisz rozpakować. Następnie wchodzisz na blogu w projekt>szablon>utwórz/przywróć kopię zapasową> wybierasz plik xml

      Usuń

Szablon by Selly