piątek, 25 kwietnia 2014

[18] Miesiąc tematyczny- Seriale


Hejo :)
Dzisiejsza notka jest notką tematyczną z okazji Miesiące Tematycznego, organizowanego przez Kalatalog Graficzny :)
Byłam dzisiaj z siostrą, żeby kupić dla mnie prezent na urodziny. Oczywiście nic z tego nie wyszło, ponieważ jej się ciągle coś nie podobało. Urodziny mam w niedzielę, więc musiałam wszystko przygotować, ale ilość prac jest chyba wystarczająca. Nie jestem pewna czy notka w następnym tygodniu się pojawi, ponieważ jadę do Kazimierza.
Btw. nagłówek do zamówienia wykonałam, ale nie zdążyłam napisać kodu. Będzie za tydzień, albo wyślę na maila :)

IKONY 



SYGNATURY





NAGŁÓWKI



SZABLONY
Podoba mi się. Może css jest prosty, ale według mnie ładnie się komponuje :)

Miał być na WG, ale stwierdziłam, że bardziej pasuje do tej notki. Moje ukochane Vampire Diaries *.*

Przypominam o regulaminie!
Nie przyjmuję zamówień!

12 komentarzy:

  1. Nagłówek z Ianem jest przeboski! *-* To Twój najlepszy nagłówek <3
    Jeszcze ten z Amber mi się podoba, ale ta co stoi przodem mogłaby być mniejsza ;)
    Oba szablony bardzo ładne ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W sumie, chyba masz rację, co do tego z Amber.
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. O to wcześniejsze "wszystkiego najlepszego kochana"! Dziś dużo ładnej grafiki <3 Zacznę od szablonów. Są śliczne ale ten 2 z TVD najlepszy! Z nagłówków podoba mi się najbardziej ten trzeci<3 Natomiast sygnaturki ahh nie mam jednego faworyta bo wszystkie są prześliczne! Zakochałam się w tej 3 z Niną jest urocza. Ikonki też ładne 1 i 3 rząd bo 2 troszkę zapusty :<
    Czekam na kolejną notkę i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ;*
      Strasznie się cieszę, że się podobają *.*
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Jakie to wszystko jest cudowne! Jeszcze do tego z moimi ulubionym postaciami z seriali. Szablon z TVD prze boski, ikonka wspaniałe, a nagłówki z Ianem i Emilą przepiekne! <3 Sygnatury tez niczego sobie :*
    Masz talent i to wielki!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa! ^^
    Przecież to jest piękne, aż nawet za piękne :* ♥
    Sygnatury & Nagłówki najbardziej mi się podobają! :3
    Ale reszta również jest cudowna *o*
    Uwierz mi, że kiedyś zabije cię za ten talent xD :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję :)
      Ej, no ja chcę żyć xD
      Fajnie, że pracę się podobają :3

      Usuń
  5. Dwa pierwsze rzędy ikonek wymiatają. :)
    Ponadto spodobał mi się nagłówek z Ianem (jakżeby inaczej...), ale ten z Amandą też jest ładny. Szablon z TVD jest pomysłowy, szczerze mówiąc.
    Pozdrawiam. I wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace
    http://szalone-szablony-graphicswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Selly