piątek, 11 kwietnia 2014

[16] Can we dance


Hejka :)
Moja koleżanka z klasy miała wypadek. Wszystko byłoby okey, gdyby nie to, że mam wrażenie, że potrzebuje na siłę współczucia. Myślałam, że tylko ja tak sądzę, ale takie zdanie ma cała klasa. Na przykład dzisiaj wszystkim tłumaczyła, dlaczego ma usztywniacz na nodze, chociaż NIKT się o to nie pytał. Zresztą ta dziewczyna mi w ogóle działa na nerwy. Pogoda też mi działa na nerwy ugh. Ikonki też mnie wkurzały i je usunęłam. Chyba jestem za nerwowa -.-

SYGNATURY



NAGŁÓWKI



SZABLON
Dałam mikrofon, a pomysłu do tańca nie miałam. Skojarzyła mi się tylko wieża Eiffla.

Zachęcam do głosowania w sondzie i rankingu. Dziękuje za każdy głos :*


Zamówień nie przyjmuję!

4 komentarze:

  1. Sygnatura z Demi najbardziej mi się podoba i może jeszcze ta druga sygnatura ♥ A co do nagłówków to wszystkie są prześliczne :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło że użyłaś moją sygnaturkę <3 Prace się śliczne sygnaturek najbardziej podoba mi się ta druga natomiast z nagłówków podoba mi się ten ostatni.
    Czekam na kolejną notkę i pozdrawiam cieplutko ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko śliczne, jak zawsze <3. Z sygnaturek najbardziej podoba mi się druga. Choć wszystkie są równie piękne. Wszystkie nagłówki są prześliczne. Jednak moim faworytem jest ostatni :3. Wybacz za spam, ale chciałabym Cię zaprosić na nowego bloga graficznego: http://sleepinrain.blogspot.com/. Mam nadzieje, że zaglądniesz i skomentujesz. To dla mnie bardzo ważne :D.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Selly