piątek, 24 stycznia 2014

05. Kiss me like you wanna be loved

(c) xslaveex, Heaven of Graphic

Witajcie kochani.
Jak minął tydzień? Mi całkiem dobrze. Z angielskiego zaliczyłam egzamin ustny i pisemny na 5+, z czego jestem bardzo mile zaskoczona. Swoją drogą dzisiaj nowy odcinek Vampire Diaries, więc musi być cudownie :)

KOLORYZACJE


NAGŁÓWKI
nie wyszedł mi, tak jak chciałam :c


SZABLON
Zamówienie dla wytrwała na zawsze
Mam nadzieję, że kolorystyka się spodoba :)


No to tyle :) Jeżeli macie jakieś pytania, zapraszam- ASK
Zamówień nie przyjmuję!









7 komentarzy:

  1. Będę oglądać nowy odcinek TVD pewnie dopiero w niedzielny wieczór. Mam taki zwyczaj przez ostatnie 5 epizodów. I nie mogę się doczekać rozwoju wypadków.
    A co do grafiki:
    na pierwszym nagłówku chyba czegoś brakuje, jest taki trochę nijaki;
    drugi jest bardzo ładny, ale ja bym go tak bardzo nie obcięła;
    zamówienie za to bardzo subtelne, delikatne. Najlepsze!
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    zapraszam do komentowania na dream--art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za szablon, jest naprawdę piękny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam wredna i już przed tym jak dodałaś notkę wiedziałam co w niej będzie. Wszystko było na dA, prawda? Ale co do tego, że widziałam to wcześniej to nie jestem stu procentowo pewna. Oddasz, choć trochę mądrość? Z angielskiego nie jestem taka dobra, ale kiepska też nie jestem. Chociaż z ustnym u mnie nie jest tak dobrze.
    Nagłówki są cudowne, uwierz mi na słowo.
    Szablon to czyste mistrzostwo. ♥

    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję dobrych wyników :) nowy odcinek TVD to po prostu jedno wielkie CUDO oczywiście koniec zaskakujący.przepiękny szablon *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Zrobiłabyś mi szablon? Ogólnie opowiadanie mówi o grupce nastolatków (w tym 1D) którzy po wybuchu wojny zakładają obóz. Wszystko jest powiedziane w prologu na http://campfifteen.blogspot.com/ :) Chciałabym żeby był w kolorach ciemnej zieleni coś z lasem xd na środku zdjęcie 1d niestety nie mogłam znaleźć odpowiedniego więc zostawiam to tobie:( po bokach chciałabym żebyś wkleiła te dziewczyny http://25.media.tumblr.com/5a1ec998b07d60c501724a1803ef37ab/tumblr_n0034gpJca1szufguo1_400.jpg i https://24.media.tumblr.com/07d2d3e1c78c16f0140ad49f65df6c4b/tumblr_n00p98ESrc1rzjp1fo1_500.jpg będą ze sobą rywalizować więc.. i chciała bym żebyś gdzieś pod spodem wkleiła napis "You never know if you will live to see tomorrow.". Nie wiem czy ci wszystko opisałam jeśli byłabys zainteresowana zrobieniem mojego szablonu jestem ci bardzo wdzięczna. Jeśli miałabyś jakieś pytania to pisz na tt na @waswiktoria hasło this is it :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy nagłówek jest extra! Podobają mi się efekty takie geometryczne typu takie trójkąty. Reszta też super! Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Selly